A szervezet marketingtevékenységét szervezi, koordinálja, közreműködik a szervezetről kialakított kép formálásában, segíti a reklám-, marketing- és PR-tevékenységet szervező munkáját.
Feladatai:
1. közreműködés az információs programok tervezésében, szervezésében és lebonyolításában, a közvélemény befolyásolása a vállalattal, illetve annak termékeivel, szolgáltatásaival szembeni kedvező kép kialakításában;
2. részvétel a szervezet kommunikációs filozófiájának, arculatának kidolgozásában és megvalósításában;
3. részvétel kiadványok, reklámanyagok tervezésében, készítésében, illetve ezekre vonatkozóan megbízások adása;
4. kiállítások, vásárok és egyéb rendezvények szervezésének, a rendezvények forgatókönyvének, hálótervének és háttéranyagai elkészítésének segítése;
5. részvétel a szervezet kommunikációs filozófiájának, arculatának kidolgozásában és megvalósításában.
Jellemző munkakörök:
Marketing- és reklámügyintéző
Propaganda előadó
Propagandaszervező
Rádiós hirdetésszervező
Reklám és propaganda-ügyintéző
Reklám ügyintéző
Néhány kapcsolódó, de máshová sorolt foglalkozás:
2531 Piackutató, reklám- és marketingtevékenységet tervező, szervező